
Пропонуємо приєднатись до онлайн майстер-класів
Переваги майстер-класів у режимі онлайн:
- Живе спілкування
- Можливість поставити запитання
- По закінченні отримуєте матеріали та запис
- Отримання сертифікатів на вибір: паперовий або електронний
У лютому ми пропонуємо приєднатись до наступних онлайн майстер-класів:
У сучасному світі кількість інформації, отриманої за день, безмежна. Наші учні мають по 7-8 уроків щоденно, а ще гуртки, секції, додаткові заняття. Щоб не загубитися дітям у цьому інформаційному просторі, Переглянути повну інформацію У сучасному світі кількість інформації, отриманої за день, безмежна. Наші учні мають по 7-8 уроків щоденно, а ще гуртки, секції, додаткові заняття. Щоб не загубитися дітям у цьому інформаційному просторі, ми, дорослі, вчителі, батьки повинні їм допомогти. Ефективним способом систематизації матеріалу, його візуалізації є метод ментальних карт. Хочу поділитися з вами, шановні колеги, своїми напрацюваннями використання інтелект-карт в освітньому середовищі. Ми розглянемо поняття карт розуму, розберемося з перевагами їх застосування в навчальному процесі. Ознайомимося з програмним середовищем для створення інтелект-карт on-line та off-line. Спробуємо спланувати свою відпустку за допомогою карт розуму, тому запасіться кольоровими олівцями та папером. (четвер) 16:00 - 17:00 Оn-line
Дистанційна Академія+38(057) 73-19-634 +38(068) 37-54-634 +38(066) 82-04-065tutor.d.academy@gmail.com, d.academy.osnova@gmail.com
м. Харків вул. Плеханівська 66 оф. 11
Як захопити слухачів під час подачі інформації?
Як систематизувати велику кількість інформації та виділити головне серед нескінченого потоку текстів?
Чи замислювалися ви про те, чому здібні учні часто показують недостатній рівень під Переглянути повну інформацію Як захопити слухачів під час подачі інформації? Як систематизувати велику кількість інформації та виділити головне серед нескінченого потоку текстів? Чи замислювалися ви про те, чому здібні учні часто показують недостатній рівень під час контролю знань? Як навчитися формувати критичне мислення за допомогою картинки? Про все це ми поговоримо під час чергового вебінару та навчимося за допомогою спеціальних додатків для створення інфографіки візуалізувати дані для уроків і не тільки. Богданова Ольга, вчитель інформатики та математики, сертифікований тренер платформи “Критичне мислення”, тренер з освітніх технологій, автор освітніх веб-квестів для широкого кола учасників (п'ятниця) 16:00 - 17:00 Оn-line
Дистанційна Академія+38(057) 73-19-634 +38(068) 37-54-634 +38(066) 82-04-065tutor.d.academy@gmail.com, d.academy.osnova@gmail.com
м. Харків вул. Плеханівська 66 оф. 11
Ми познайомимося з різними онлайн-інструментами для створення інтерактивних відеороликів.
Навчимося створювати за допомогою сервісів web 2.0 інтерактивне відео різних типів: відеоролики з поясненнями і коментарями, відеоопитуваннями, вікторинами.
Ми познайомимося з різними онлайн-інструментами для створення інтерактивних відеороликів. (четвер) 16:00 - 17:00 Оn-line
Дистанційна Академія+38(057) 73-19-634 +38(068) 37-54-634 +38(066) 82-04-065tutor.d.academy@gmail.com, d.academy.osnova@gmail.com
м. Харків вул. Плеханівська 66 оф. 11
Детальна інформація про подію
Детальна інформація про подію
Час
Місцеположення
Організатор
Детальна інформація про подію
Детальна інформація про подію
Час
Місцеположення
Організатор
Детальна інформація про подію
Детальна інформація про подію
Навчимося створювати за допомогою сервісів web 2.0 інтерактивне відео різних типів: відеоролики з поясненнями і коментарями, відеоопитуваннями, вікторинами.Час
Місцеположення
Організатор
Вартість майстер-класів
Придбати усі 3 майстер-класи (лише цього місяця) за акційною ціною 525 450 грн. ,
а вебінари окремо коштують по 175 грн.
Сплатити за усі майстер-класи місяця по акції (450 грн. за 3 майстер-класи)
Сплатити окремі майстер-класи місяця (175 грн. за 1 майстер-клас)
Також пропонуємо приєднатись до безкоштовного вебінару.
За бажанням, Ви можете придбати сертифікат за 69 грн.:
Хмарні технології – це технології, які дозволяють віддалено використовувати засоби обробки та зберігання даних. Вони забезпечують виконання багатьох видів навчальної діяльності, контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів, он-лайн тестування, відкритості Переглянути повну інформацію Хмарні технології – це технології, які дозволяють віддалено використовувати засоби обробки та зберігання даних. Вони забезпечують виконання багатьох видів навчальної діяльності, контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів, он-лайн тестування, відкритості освітнього середовища. Використання хмарних технологій у навчальному процесі перш за все дозволяє вирішити проблему забезпечення рівного доступу учнів та вчителів до якісних освітніх ресурсів як на уроках, так і у позаурочний час. Важливий внесок у розвиток хмарних технологій для освіти робить компанія Google. Google-сервіси є безкоштовними і їх активно можна використовувати в освітньому процесі як учням так і вчителям. Як саме це зробити, про це поговоримо на нашому вебінарі. (середа) 16:00 - 17:00 Оn-line
Дистанційна Академія+38(057) 73-19-634 +38(068) 37-54-634 +38(066) 82-04-065tutor.d.academy@gmail.com, d.academy.osnova@gmail.com
м. Харків вул. Плеханівська 66 оф. 11
Детальна інформація про подію
Детальна інформація про подію
Час
Місцеположення
Організатор
Для участі у майстер-класах заповніть заявку на участь:
“Випускний” розпродаж від “Дистанційної Академії”!Новини
Дистанційний курс «Журналістика в школі/Журналістика в бібліотеці: базові навички»Новини
Огляд сервісів для дистанційного оцінюванняНовини
Антикризова пропозиція, з якою і карантин не халепа!Новини
Як вчителю працювати в ZoomНовини
Як полегшити підготовку до ЗНО за допомогою візуалізації?Події
Станьте майстром дистанційного навчання!Новини
Дистанційний курс «Бібліотека в цифровому середовищі. Кросплатформні сервіси та кросмедійний контент»Новини
Зі святом весни!Новини
SMM StorytellingМайстер-класи
Hello bot! Йдемо в ногу із часомМайстер-клас
Нормативне та методичне забезпечення вчителя технологій Нової української школиДистанційні TECHNOлогії трудового навчання
Сучасне ресурсне забезпечення шкільної майстерні як запорука якісної трудової підготовки здобувачів освітиДистанційні TECHNOлогії трудового навчання
Віртуальна дошка Padlet як інструмент візуалізації навчального матеріалу та організації співпраці на уроках технологійДистанційні TECHNOлогії трудового навчання
Теоретико-методичні аспекти використання гудзиків у проектній діяльності здобувачів освіти Нової української школиДистанційні TECHNOлогії трудового навчання
0ответы на "Майстер-класи у лютому"