План:
1. Визначення поняття «розлад аутистичного спектра» (РАС).
2. Загальні характерні ознаками РАС.
3. У який спосіб можна організувати навчання дітей з РАС в умовах інклюзивної освіти?
4. Інтерактивна книга як засіб роботи з дітьми з РАС.
5. Приклад інтерактивного-навчального посібника для дітей з РАС.
6. Особливості створення інтерактивних книг та досвід їх використання.
Спікери: ТАРАСЕНКО НЕЛЛІ ВІКТОРІВНА, к.п.н., головний редактор журналу «Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Корекційна педагогіка».
РАССКАЗОВА ОЛЬГА ІГОРІВНА, доктор педагогічних наук, завідуюча кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи КУ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія».
Навчальний план курсу (Програма)
Використання інтерактивних книг в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивної освіти | |||
Відео: Використання інтерактивних книг в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивної освіти | ВІДКРИТО | 00:00:00 |
Відгуки
Відгуки поки ніхто не залишив