Вхід

 

Архів сайту з 2018 до серпня 2020 року.

Вимкнена можливість реєстрації на сайті, також закрита можливість сплачувати замовлення. Доступний перегляд матеріалів марафонів. 

Інформаційно-комунікаційні технології в навчально-виховному процесі мають слугувати досягненню педагогічних цілей − формуванню в учнів певних навичок. Досягненню зазначеної мети сприяє використання в навчально-виховному процесі методу проектів, що ґрунтується на положеннях таксономії Б. Блума.

На майстер-класі ви дізнаєтеся:

-види діяльності учнів у відповідності до рівнів таксономії Б. Блума;

-Інтернет-сервіси для організації та здійснення визначених видів діяльності та приклади їх застосування;

-педагогічне колесо А.Каррингтона;

Навчитесь:

формулювати завдання за таксономією Б. Блума і створювати їх за допомогою Інтернет-сервісів.

Навчальний план курсу (Програма)

Таксономія Блума у проектуванні навчальних завдань за допомогою Інтернет-сервісів
Відео: Таксономія Блума у проектуванні навчальних завдань за допомогою Інтернет-сервісів 00:00:00
Презентація: Таксономія Блума у проектуванні навчальних завдань за допомогою Інтернет-сервісів 00:00:00

Відгуки

Н.Д.

рейтинг
  • 5 зірок 0
  • 4 зірок 0
  • 3 зірок 0
  • 2 зірок 0
  • 1 зірок 0

Відгуки поки ніхто не залишив

Дистанційні курси

Результат наших курсів - це перемоги наших слухачів на конкурсах, це слова захоплення керівництва і колег, це впевненість у власних силах і подолання нових вершин.

Приєднуйтесь до 12543 своїх колег, які вже навчаються на нашому сайті.

85.59 - Інші види освіти, н. в. і. у.

Контакти

м. Харків вул. Плеханівська 66/оф. 11

+38(057) 73-19-634

+38(068) 37-54-634

+38(066) 82-04-065

tutor.d.academy@gmail.com

marafon.osnova@gmail.com

Події

[add_eventon_list number_of_months=”1″ event_count=”2″ event_past_future=”future” event_type=”392,391,393,523,” ux_val=”3″ hide_month_headers=”yes” only_ft=”no”]

Хто онлайн

Никого нет on-line
|
Дистнційна Академія
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!