Сучасний учитель має стати тим, хто навчить дітей не боятися нового, підходити до розв’язання будь-яких навчальних питань творчо, критично аналізувати інформацію, рефлексувати й співпрацювати з людьми. Безумовно, кожному педагогу є що сказати учням, але й у дітей є багато цікавого, чим би вони хотіли поділитися з учителем та однокласниками, адже мають хай і невеликий, але такий важливий життєвий досвід. Як же організувати такий обмін інформацією, знаннями, досвідом між учителем і учнями й при цьому уникнути одноманітності на уроках? Допоможе в цьому мистецтво цікавої розповіді – сторителінг. Саме про особливості створення навчальної історії на уроках, про процес її практичної реалізації ви дізнаєтесь на вебінарі Баєвої Алли Василівни «Сторителінг – мистецтво цікавої розповіді, або як уникнути одноманітності на уроках». Створюймо історію цікавого уроку разом!
Навчальний план курсу (Програма)
Сторітеллінг – мистецтво цікавої розповіді, або Як уникнути одноманітності на уроці. | |||
Відео: Сторітеллінг – мистецтво цікавої розповіді, або Як уникнути одноманітності на уроці. | ВІДКРИТО | 00:00:00 | |
Презентація: Сторітеллінг – мистецтво цікавої розповіді, або Як уникнути одноманітності на уроці. | 00:00:00 |
Сподобалося
Досить цікава інформація
Дуже сподобалось