Нові виклики часу змінили розуміння процесу навчання і ролі вчителя. Учитель не є більше основним і єдиним джерелом знань. Його завдання полягає не в передачі знань та інформації, а в підтримці особистісного і соціального розвитку кожного учня, розвитку вміння вчитися, творчих здібностей і підприємливості. У зв’язку з цим за останні кілька років у Талліннському університеті було модернізовано систему підготовки педагогів. Про ці зміни й можливості допомогти чинному педагогу змінити свій підхід до навчання і піде мова на вебінарі. Спікери наведуть конкретні приклади та порадять, як впровадити інновації в навчальний процес.
Спікери:
Марина Курвітс, докторант Інституту цифрових технологій Талліннського університету, керівник студії педагогічного дизайну Kurvits Studio, яка надає консалтингові послуги освітнім установам, одна з найпопулярніших освітніх блогерів у російськомовному інтернет-просторі
Юрі Курвітс, керівник з розвитку навчальних програм підготовки вчителів Центру інновацій в освіті Талліннського університету, керівник навчальної програми з підготовки вчителів, які викладають два або три навчальних предмета, лектор дидактики, математики Талліннського університету, лектор математичного аналізу Талліннського технічного університету, тренер і ментор
Навчальний план курсу (Програма)
Педагогічна освіта в Естонії або як змінилася роль учителя в цифрову епоху | |||
Відео: Педагогічна освіта в Естонії або як змінилася роль учителя в цифрову епоху | ВІДКРИТО | 00:00:00 | |
Презентація: Педагогічна освіта в Естонії або як змінилася роль учителя в цифрову епоху | 00:00:00 |
Відгуки
Відгуки поки ніхто не залишив