– Як зацікавити учня та допомогти йому зрозуміти та побачити незрозумілий та важкий для сприйняття матеріал.
– Як організувати на уроці інтелектуально-практичну та дослідницьку діяльність учнів.
– Приклади використання динамічних математичних середовищ Desmos та GeoGebra для наочної візуалізації навчального матеріалу
Навчальний план курсу (Програма)
Наочна математика, або Ще раз про візуалізацію навчального матеріалу під час вивчення математики | |||
Відео: Наочна математика, або Ще раз про візуалізацію навчального матеріалу під час вивчення математики | ВІДКРИТО | 00:00:00 | |
Презентація: Наочна математика, або Ще раз про візуалізацію навчального матеріалу під час вивчення математики | 00:00:00 |
Відгуки
14 СЛУХАЧ/ІВ У СПИСКУ
Дуже сподобалось