Як часто вчителю-словеснику доводиться боротися з лінькуватістю підлітків у читанні книг? Чому у двобої(?) “Комп”ютер/планшет/телефон чи книга” остання завжди у мінусі? Адже навіть найзахоплююча розповідь учителя (а нерідко й змучених батьків!) про користь, розширення кругозору, політ фантазії… займає перше місце з кінця у довжелезному списку справ, з якими планує провести довгоочікуване літо дитина! Спікерка на практичному досвіді, синтезі сучасних технологій, уподобань підлітків і аналізі типових помилок презентує новий тип читацького щоденника – творчий щоденник (помічник з літератури). Захоплююча гра, квест, спілкування, дивергентне мислення, несподіванка – це “Місія: літературний лікнеп, або Як проvести Lіtо z корист(you)”
Навчальний план курсу (Програма)
Місія: літературний лікнеп, або Як проvести Lіtо z корист(you). | |||
Відео: Місія: літературний лікнеп, або Як проvести Lіtо z корист(you). | ВІДКРИТО | 00:00:00 | |
Презентація: Місія: літературний лікнеп, або Як проvести Lіtо z корист(you). | 00:00:00 |
Відгуки
Відгуки поки ніхто не залишив