1) Ґендерно чутливий урок як крок до досягення мрії учня.
2) STEM-уроки — освіта успішних людей.
3) Доповнена реальність на уроках як новий засіб комунікації з учнями
Спікер: Пахомов Юрій Дмитрович,
учитель хімії І категорії ЗШ № 24 м. Івано-Франківськ, аспірант кафедри середовища та хімічної освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, член команди BeeFree, що посіла І місце у ІІ Всеукраїнському хакатоні для вчителів «STEM: Ґендерно чутливий підхід до навчання у школі».
Співавтор серії інтерактивних STEM-карток з елементами доповненої реальності, які дають змогу подивитися на проблему вибору професії без «ґендерних окулярів»
Навчальний план курсу (Програма)
Ґендерно чутливий STEM- урок з використанням технології доповненої реальності | |||
Відео: Ґендерно чутливий STEM- урок з використанням технології доповненої реальності | ВІДКРИТО | 00:00:00 | |
Презентація: Ґендерно чутливий STEM-урок з використанням технології доповненої реальності | 00:00:00 |
Відгуки
Відгуки поки ніхто не залишив