1. Розглядаємо EduScrum як діяльнісний підхід до формування громадянських компетентностей у НУШ, навичок самоорганізації («самозарадності») в учнівства.
2. Обговорюємо варіанти scrum – дошки, особливості використання у навчальному закладі.
3. Переконуємося як це працює і проходимо шлях від ідеї до результату (на прикладі гімназійної дошки Ради міністрів).
4. Віримо, що впроваджуючи EduScrum, ми створюємо синергетичний простір для тих, хто думає, вирішує, відповідає.
Навчальний план курсу (Програма)
EduScrum - альтернативний підхід до учнівського самоврядування | |||
Відео: EduScrum – альтернативний підхід до учнівського самоврядування | ВІДКРИТО | 00:00:00 | |
Презентація: EduScrum – альтернативний підхід до учнівського самоврядування | 00:00:00 |
Відгуки
8 СЛУХАЧ/ІВ У СПИСКУ
Чудовий курс!
Дякую за цікаву інформацію про новітній підхід з організації учнівського самоврядування. Логічно і легко поданий матеріал. Тепер можна впроваджувати у себе і ділитися враженнями від практики.